Dobrovolnost místo donucení
„Voluntarita tvrdí, že jakékoli vztahy by měly být oboustranně dobrovolné. Extrémní voluntarista nedělá výjimku pro stát.“
ZobrazitTweety
EET řeší důsledek, nikoli příčinu! Daň = špatný systém = neefektivní přerozdělování = všichni platí všechno.
ZobrazitDěti jako esence lidství
Každé dítě je esencí lidské bytosti, plného zájmu a přirozené touhy rozvíjet se. Od narození je vybaveno schopností pochopit svět kolem sebe.
ZobrazitNejčastější komunikační problémy
V komunikaci s dětmi se často setkáváme s neefektivními vzory chování, které mohou mít negativní dopad na jejich osobnostní vývoj a vztahy.Jeden z takových vzorů zahrnuje poučování, kritiku a výčitky.
ZobrazitZkušenosti dítěte
Zvídavost a touha po poznání jsou základními charakteristikami, které nám byly dány od narození.
ZobrazitUnschooling podle Wikipedie
Unschooling je přístup ke vzdělávání založený na přesvědčení, že vzdělávání je přirozený celoživotní proces, který probíhá v každé chvíli našeho života.
ZobrazitVnitřní a Vnější Motivace
Za vším, co děláme, stojí určitá forma motivace. Motivace je hnací silou, která nás směřuje k dosažení určitých cílů a uspokojení našich potřeb.
ZobrazitManifest Svobody učení
Dítě je člověk. Člověk je zvídavý. Neustále se učí. Učení je přirozenou součástí života.
Zobrazit